Skargi mieszkańców na biletomaty – winna Karta Łodzianina?

Mieszkańcy skarżą się na problem, który powraca wraz z końcem wakacji. Coraz więcej osób bowiem w tym okresie decyduje się na zakup migawek oraz biletów okresowych na pociągi ŁKA. Problem pojawia się w momencie, gdy zdecydujemy się na poinformowanie systemu o fakcie posiadania karty łodzianina. Według relacji mieszkańców, automaty zawsze w tym momencie ulegają zawieszeniu, bądź wyświetlany jest komunikat o braku takiej oferty.

Problem występuje w całym mieście

Podobne skargi dopływają z całej Łodzi, niestety niemożliwe jest skorzystanie z ulg, które daje karta łodzianina. Ponieważ przy jakiejkolwiek próbie jej użycia system zostaje zawieszony. Po co nam taka karta? – Dziwi się jedna z mieszkanek naszego miasta, która kilkukrotnie próbowała nabyć bilety z kartą Łodzianina.

Pojawiają się także głosy, że jest to działanie celowe, mające na celu wymuszenie na mieszkańcach miasta wybrania droższej opcji migawki czy też zakupu biletu okresowego po normalnej cenie. Jednak czy aby na pewno jest to działanie celowe?

Co dzieje się w sprawie?

Jak informuje pani Iwona Borowińska, przedstawiciel Wydziału Komunikacji Społecznej i Marketingu ŁKA, sprawdzone zostało działanie biletomatu, o którym mowa w zgłoszeniu. Niestety, faktycznie okazało się, że urządzenie nie działa prawidłowo, a cała sytuacja została zgłoszona do operatora systemu.

Pracownicy MPK Łódź również sprawdzili, czy problem faktycznie u nich występuje, w ich jednak przypadku nie stwierdzono żadnych uchybień w działaniu systemu. Zwracają oni także uwagę na fakt, iż może być to spowodowane chwilowym brakiem połączenia z siecią, bądź problemem z samą migawką.

A czy państwo spotkali się z podobnymi problemami? Mamy nadzieję, że nie. Wierzymy też, że jeśli takowe niedogodności występują, zostaną one w jak najszybszym czasie usunięte, a mieszkańcy tym razem bez żadnych problemów będą w stanie korzystać z szerokiej gamy możliwości, jaką daje karta łodzianina.