Globalne przedsiębiorstwo Alorica Inc., jako jeden z czołowych graczy na rynku BPO (Business Process Outsourcing), specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań dotyczących doświadczeń klienta (CX – Customer Experience). W tym kontekście firma skupia się na kreowaniu interakcji między firmą a klientem w każdym stadium procesu zakupowego. Na całym świecie, pracuje dla nich blisko 100 tysięcy osób, działając w 17 różnych krajach i oferując wsparcie w przeszło 30 językach. Obszar ich działalności obejmuje wiele sektorów, począwszy od finansów, przez technologie, turystykę i hotelarstwo, aż po e-commerce i handel detaliczny.
Wiadomości z Alorica Łódź podawała Karolina Woźniakowska, według której biuro firmy w Łodzi planuje utworzyć 670 miejsc pracy. Opcje zatrudnienia nie są ograniczone tylko do tradycyjnej, stacjonarnej formy pracy. W długoterminowej perspektywie, do roku 2024, Alorica ma ambitny plan zwiększenia liczby zatrudnionych o kolejne 520 osób. Niemniej jednak, to nie jest koniec ich planów rozwojowych w zakresie zatrudnienia, gdyż docelowo pragną mieć na swoim łódzkim pokładzie około 1000 pracowników.